Hijrah Artis

Saturday 19 May 2012

 Antara artis yang telah bertudung....Alhamdulillah semoga Allah memberikan mereka kekuatan untuk meneruskan penghijrahan ini. Setiap perkara baik pasti Allah akan bersama..

1. Irma Hasmie

Doa nya ketika di Mekah
“Slma 29 tahun saya hidup dibumi ini, saya mohon diampunkan segala dosa yang pernah dilakukan, diberi rezeki dan jodoh yang baik,” jelas Irma yang turut memohon ditenangkan hati setiap masa.

   

2. Siti Nordiana
 

3. Abby Abadi

“Saya juga tak terkilan sekalipun sebelum ke sana, tawaran berlakon datang mencanak.Hampir lima ke enam tawaran berlakon saya terima, tetapi terpaksa saya tolak secara baik kerana pihak produksi tidak dapat menunggu. Tetapi saya tak ralat dan percaya rezeki tetap ada, insya-Allah
 


4. Farah Af2



5. Ana Rafalli



6. Farah Asyikin
   
7. Diana Amir

“Dan mimpi-mimpi tersebut juga mengingatkan saya tentang kematian yang semakin hampir dan perkara itu sering membelenggu hidup saya beberapa bulan kebelakangan ini,”

“Ketika buat keputusan tersebut saya terus berjumpa David Teo untuk meminta pendapat dia tentang lakonan dan kerjaya saya selepas ini, “Biarpun dia tidak menjanjikan apa-apa, namun saya yakin rezeki adalah ketentuan Allah,” “Irma juga membawa saya berjumpa dengan Wardina Saffiyah untuk mendapatkan tunjuk ajar dan sokongan mereka,


       

0 comments:

Post a Comment