kawan saya~~ SEGi UC

Tuesday 1 May 2012

Mari berkenalan dgn rakan sebilik saya
Dia obsess dengan angsa nih..... ^_^ name dia "wa"
Dalam bilik, dia duk katil atas....double decker kan? so, dia kene duk atas sebab dia kurus lg dari saya.

Dia plak obsess ngan lembu2 nih.....cute kan dia? nama dia....kami panggil "dayang"orangnya bijak......suka bace buku....dia jugak slalu stress smpai hdung dia dpenuhi jerawat...tu mase study lah...skang dah comel, xde jerawat dah ^_~V



ni pulak bukan dari bilik kami, bilik sebelah....dia ngan tunang dia, nama dia "wawa n len....."

ni lah saya....uhuhuhuhu "ila" suke sangat pokok n buah oren kat blakang ni ha. hihu



 okeh, nilah kami berempat...ni time kami dah lulus LJM, so nk lepaskan stress sume...g jejalan kat i-city..... ^_~

okeh tu sume kawan kat segi college la, kawan bilik n bilik sebelah ~_^ kawan satu rumah lenx saya postkan heheh


Yang ni masa dapat result...kami sume lulus LJM....uhuhuhuhu.

Mencipta sebuah memori yang pasti tak akan kembali lagi ke masa dulu..... gaduh, salah faham, kekeluargaan, rakan tikam belakang, dengki, jealousy, akrab, tanggungjawab, sume tu asam garam kehidupan.....

0 comments:

Post a Comment