~~ Aku BudAk BarU BelAjaR~~

Saturday 11 February 2012

 Adess.... nih first time aku nak postkan akunye crite.
hurmmm....aku xdela pandai sngat nulisnya.....
so, kalo ade salah silap yang bakal aku buat, sile la beri tunjuk ajar.....
aku memang minat menulis....tapi, aku xsure ngan bakat yang aku ade.
macam3  ah yang aku fikir. aku bimbang orang akan kate aku xtaw mengarang lah,
ape la.....bla...bla...bla...
arap3 ape yang aku minat nih akan terus aku perjuangkan lah.

aku rase takdelah susah mane nak mengarang crite, tapi susah nak tarik orang bace novel
or blog kite lah kan?
aku memang minat sgt3 lah menulis or mengarang. mse zaman skolah3 lagi lah.
dan aku jugak start menulis novel dari form 4. tapi, aku simpan aje crite yang aku karang tuh.
harap3 lepas nih aku dapat karang banyak3 crite dan dapat puaskan nafsu menulis aku nih.

huhuhuu......anyway, thanx for viewing my blog....harap lepas nih lebih menarik dapat puaskan hati lah...

yaaaaaahhhhhhhhhh xtaw nak tulis pasal ape....biarla dulu...pikir dulu nak tulis ape...lepas nih bru post kt cni kan?kan?kan?


^^





0 comments:

Post a Comment